Garanti ve İade Koşulları
Kervan Garanti ve İade Koşulları

Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.


Ürün İade Koşulları
Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

Ürün İade Aşamaları
  1. krvn.com.tr adresinden üye girişi yaparak "siparişlerim" sayfasına gelin.
  2. Listelenen siparişlerinizden iade etmek istediğiniz sipariş satırının en sağ stünunda yer alan "iade et" butonuna tıklayın.
  3. Açılan pencerede gerekli bilgileri doldurarak en altta bulunan "iade formunu gönder" butonuna basın.
  4. Bu aşamada iade talebiniz bize iletişmiş olacaktır. Daha sonrasında iade etmmek istediğiniz ürünlerinizi kargoda zarar görmeyecek şekilde paketleyerek aşağıdaki kargo bilgileri doğrultusunda bize gönderin.
  5. Ürünleriniz elimize sağlam bir şekilde ulaştıktan sonra sipariş durumunuz "Ücret iadesi yapılacak" durumuna gelecek ve ödeme yapıldıktan sonra "iade tamamlandı" olarak gözükecektir. 
  6. Bu aşamadan sonra iade talebi ödeme yapmış olduğunuz bankaya bildirilmiş olacaktır.
Ürün İptal Aşamaları
  1. krvn.com.tr adresinden üye girişi yaparak "siparişlerim" sayfasına gelin.
  2. Listelenen siparişlerinizden iptal etmek istediğiniz sipariş satırının en sağ stünunda yer alan "iptal et" butonuna tıklayın.
  3. Siparişinizi iptal etmek istediğinizi doğrulayın ve siparişinizi iptal etme işlemini tamamlayın. 
  4. Bu işlem sonrasında sipariş durumunuz "İptal Onayı (Müşteri İptal Etti)" olarak gözükecektir. 
  5. Talebinizi inceledikten sonra sipariş durumunu "iptal talebi alındı" şeklinde güncellenir.
  6. İptal işleminiz tamamlanıp ücret iadesi bankanıza bildirikten sonra sipariş durumunuzu "İptal Edildi" olarak görebilirsiniz.

Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi: 444 99 99
Kervan Mobilya Yurtiçi Kargo Müşteri Kodu : 357798258
Kervan Mobilya Adres : 

KERVAN TEKSTİL SANAYİ VE DIŞ TİC. A.Ş.
Merve Mh. Uzungöl Cd. No:1 Sancaktepe/ İSTANBUL
Telefon: +90 216 561 32 32
Verified by Visa Master SecureCODE Rapid SSL Chip & Pin
World Axess Maximum Bonus Visa Master Card

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.